fbpx

victor SUPREME

     W  E  R  S  J  A

  SUPREME

Promocja!

victor SUPREME

2 599,00 2 799,00  zawiera 23% VAT

Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis

Dodatkowe informacje

PIASTA

(1 bieg) STURMEY ARCHER S1C, (2 biegi) STURMEY ARCHER DUOMATIC S2C, (7 biegów) SHIMANO NEXUS 7

ROZMIAR

S 54cm (157cm – 166cm), M 57cm (167cm – 175cm), L 59cm (176cm – 185cm), XL 62cm (186cm – 197cm)

PLN, zł EUR, €

Do każdego roweru EMKY dołączone są następujące zestawy:

ZESTAW EMKY CITY

EMKY Bikes city set KNOG Blinder Mini Niner - Gaciron W10 - KNOG Oi small bell

ZESTAW ZĘBATEK STURMEY ARCHER (15T – 20T)

EMKY Bikes zestaw Sturmey Archer

1 / ROZMIAR RAMY

biorąc pod uwagę komfort i bezpieczeństwo użytkowania oraz dopasowanie roweru EMKY do budowy ciała i wymagań Użytkownika,
należy zapoznać się z tabelą rozmiarów oraz opisem poszczególnych wersji modeli EMKY poniżej:

Wersje modeli EMKY:
NOBLE, SUPREME – pozycja wyprostowana
STARK, PRIME – pozycja pochylona
ARCHO, MOSSO – pozycja niska

rozmiar ramy dobiera się według wzrostu Użytkownika roweru, jednak wybór ten zależny jest również od osobistych preferencji – wpływają na niego odmienne proporcje ciała przy tym samym wzroście oraz różne upodobania odnośnie przyjmowanej pozycji podczas jazdy. Powyższe zestawienie jest więc tylko rekomendacją oraz ma jedynie pomóc w doborze odpowiedniego rozmiaru roweru EMKY.

ze względu na konstrukcję ramy, rodzaj osprzętu oraz komfort i bezpieczeństwo użytkowania, całkowite maksymalne obciążenie roweru EMKY wynosi 90kg.

2 / GEOMETRIA RAMY

układ, na który składają się rury: podsiodłowa, górna i dolna określa podstawowe cechy geometryczne ramy a co za tym idzie decyduje o jej charakterze.
rama EMKY to konstrukcja o klasycznym kształcie i minimalistycznym designie, ze względów estetycznych i praktycznych, zbudowana na kształt klasycznego trójkąta.

w procesie projektowania naszych ram przyjęliśmy wartości, które gwarantują aerodynamiczną
a przy tym wygodną pozycję podczas jazdy na rowerze oraz, co za tym idzie, dużą wydajność pedałowania.

3 / SPECYFIKACJA

rama EMKY 
frame
widelec BLB London aluminium fork
wspornik kierownicy BLB London a-head 50mm, 25.4mm aluminium stem
chwyty kierownicy EMKY skóra naturalna, farbowana 2.0mm / natural leather, dyed 2.0mm grips
mechanizm korbowy BLB London Super Pista 48T crank
siodło Brooks cambium all weather c17 saddle
zacisk hamulcowy Tektro R-325 brake
dźwignia hamulcowa Tektro BL 319-AC brake lever
wkład suportu Shimano UN55 68x113mm bottom bracket
układ sterowy Accent HST-AIR 1 1/8’’ a-head headset
zębatka przednia BLB London Super Pista 48T chainring
piasta tylna Sturmey Archer S1C / Sturmey Archer S2C / Shimano Nexus 7 rear hub
piasta przednia Novatec A265 SBT 36H front hub
łańcuch Wipperman Connex 1/2’’x1/8’’ chain
pedały EMKY pedals
szprychy DT Swiss nierdzewne / stainless steel spokes
opony Schwalbe Lugano HS 471 700×25/28c tyres
oświetlenie EMKY City lights

4 / RODZAJ PIASTY

w rowerach EMKY priorytety bezpieczeństwa, funkcjonalności i designu równoważą się. Z tego powodu standardowo są one wyposażone w piasty Sturmey Archer lub Shimano z hamulcem nożnym. jest to rozwiązanie gwarantujące niemal bezobsługowe działanie Twojego roweru EMKY. korpusy piast tworzone są ze stopu aluminium 6061, zaś sam mechanizm umożliwiający zmianę biegów wykonywany jest ze stali.

dokonanie wyboru pomiędzy dostępnymi typami piast jest natomiast sprawą absolutnie indywidualną i zależną od wielu czynników – stylu jazdy, rodzaju uczęszczanych dróg. Poniższe informacje pomogą zwrócić szczególną uwagę na najważniejsze aspekty doboru rodzaju napędu.

 

Sturmey Archer S1C / piasta jednobiegowa z wbudowanym hamulcem, 1260 g

piasta, która umożliwia korzystanie z wolnobiegu (możliwość zaprzestania pedałowania w czasie jazdy). jest to nowoczesna wersja klasycznej piasty typu torpedo. rozwiązanie dla osób, które szukają, bezawaryjnego oraz bezobsługowego sposobu przeniesienia napędu, zapewniającego niskie opory toczenia. Ze względu na możliwość korzystania tylko z jednego biegu, najczęściej stosowana jest w rowerach eksploatowanych w mieście lub na płaskich drogach asfaltowych bez wyraźnych wzniesień.

 

Sturmey Archer Duomatic S2C / piasta wielobiegowa z wbudowanym hamulcem, 1400 g

piasta, która posiada wewnętrzny mechanizm zmiany przełożeń, co w bezpośredni sposób wpływa na estetykę całego roweru, ułatwia obsługę oraz serwisowanie, ponieważ bez konieczności montowania linek i manetek użytkownik ma możliwość korzystania z dwóch biegów: bieg 1. (przełożenie 100 %) oraz bieg 2. (przełożenie 138 %). zmiana przełożenia następuje poprzez „kopnięcie” pedałami do tyłu, zapewniając prostą i bezawaryjną obsługę. zauważalnie wyższą wagę w porównaniu do piasty jednobiegowej Sturmey Archer S1C, S2C rekompensuje możliwością dopasowania przełożenia napędu do malejącego bądź rosnącego, w danej chwili, obciążenia. jest to więc rozwiązanie do jazdy miejskiej oraz po drogach z wzniesieniami.

 

Shimano Nexus Inter 7 / piasta wielobiegowa z wbudowanym hamulcem, 1915g

piasta posiadająca wewnętrzny mechanizm zmiany biegów, umożliwiający korzystanie w czasie jazdy z jednego z siedmiu przełożeń o łącznym zakresie 244 %. użytkownik ma możliwość idealnego dopasowania aktualnego przełożenia napędu do chwilowego obciążenia w czasie jazdy, na które wpływ mają zmiany ukształtowania terenu, rodzaju nawierzchni, jak również preferowany charakter jazdy. wybór konkretnego biegu na manetce zmiany biegów powoduje zmianę układu kół zębatych, co modyfikuje przełożenie siły według następujących wartości:

bieg 1. 0.632 bieg 2. 0.741 bieg 3. 0.843 bieg 4. 0.989 bieg 5. 1.145 bieg 6. 1.335 bieg 7. 1.545

dzięki zastosowanemu zaawansowanemu systemowi planetarnych przekładni zmiana biegów następuje bez wpływu na płynność jazdy, niezależnie od ruchu korby – zarówno podczas pedałowania ale także w trakcie postoju.

piasta posiada wewnętrzny hamulec typu torpedo uruchamiany poprzez wsteczne obrócenie pedałami.

Shimano Nexus Inter 7 umożliwia korzystanie z bardzo szerokiego zakresu zmiany przełożeń, wymaga jednak umieszczenia manetki zmiany biegów na kierownicy oraz przeprowadzenia linki sterującej do piasty tylnego koła. zastosowanie systemu wewnętrznego prowadzenia linek pozwoliło uniknąć zakłócenia kompozycji minimalistycznych rowerów EMKY, jednak w porównaniu do piast Sturmey Archer S1C oraz Sturmey Archer Duomatic S2C niewymagających zastosowania manetki oraz linki, Shimano Nexus 7 w większym stopniu ingeruje w wygląd ramy oraz całego roweru EMKY.

W  E  R  S  J  A

SUPREME

EMKY Bikes victor SUPREME
Promocja!

victor SUPREME

2 599,00 2 799,00  zawiera 23% VAT

Wyczyść
SKU: brak Kategoria:

Opis

Dodatkowe informacje

PIASTA

(1 bieg) STURMEY ARCHER S1C, (2 biegi) STURMEY ARCHER DUOMATIC S2C, (7 biegów) SHIMANO NEXUS 7

ROZMIAR

S 54cm (157cm – 166cm), M 57cm (167cm – 175cm), L 59cm (176cm – 185cm), XL 62cm (186cm – 197cm)

PLN, zł EUR, €

Do każdego roweru EMKY dołączone są następujące zestawy:

ZESTAW EMKY CITY
.

EMKY Bikes city set KNOG Blinder Mini Niner - Gaciron W10 - KNOG Oi small bell

ZESTAW ZĘBATEK STURMEY ARCHER
(15T – 20T)

EMKY Bikes zestaw Sturmey Archer

1 / ROZMIAR RAMY

biorąc pod uwagę komfort i bezpieczeństwo użytkowania oraz dopasowanie roweru EMKY do budowy ciała i wymagań Użytkownika, należy zapoznać się z tabelą rozmiarów oraz opisem poszczególnych wersji modeli EMKY poniżej:

 

Wersje modeli EMKY:
NOBLE, SUPREME –pozycja wyprostowana
STARK, PRIME – pozycja pochylona
ARCHO, MOSSO – pozycja niska

rozmiar ramy dobiera się według wzrostu Użytkownika roweru, jednak wybór ten zależny jest również od osobistych preferencji – wpływają na niego odmienne proporcje ciała przy tym samym wzroście oraz różne upodobania odnośnie przyjmowanej pozycji podczas jazdy. Powyższe zestawienie jest więc tylko rekomendacją oraz ma jedynie pomóc w doborze odpowiedniego rozmiaru roweru EMKY.

ze względu na konstrukcję ramy, rodzaj osprzętu oraz komfort i bezpieczeństwo użytkowania, całkowite maksymalne obciążenie roweru EMKY wynosi 90kg.

2 / GEOMETRIA RAMY

układ, na który składają się rury: podsiodłowa, górna i dolna określa podstawowe cechy geometryczne ramy a co za tym idzie decyduje o jej charakterze.
rama EMKY to konstrukcja o klasycznym kształcie i minimalistycznym designie, ze względów estetycznych i praktycznych, zbudowana na kształt klasycznego trójkąta.
w procesie projektowania naszych ram przyjęliśmy wartości, które gwarantują aerodynamiczną
a przy tym wygodną pozycję podczas jazdy na rowerze oraz, co za tym idzie, dużą wydajność pedałowania.

3 / SPECYFIKACJA

rama EMKY frame
widelec BLB London aluminium fork
wspornik kierownicy BLB London a-head 50mm, 25.4mm aluminium stem
chwyty kierownicy EMKY skóra naturalna, farbowana 2.0mm / natural leather, dyed 2.0mm grips
mechanizm korbowy BLB London Super Pista 48T crank
siodło Brooks cambium all weather c17 saddle
zacisk hamulcowy Tektro R-325 brake
dźwignia hamulcowa Tektro BL 319-AC brake lever
wkład suportu Shimano UN55 68x113mm bottom bracket
układ sterowy Accent HST-AIR 1 1/8’’ a-head headset
zębatka przednia BLB London Super Pista 48T chainring
piasta tylna Sturmey Archer S1C / Sturmey Archer S2C / Shimano Nexus Inter 7 rear hub
piasta przednia Novatec A265 SBT 36H front hub
łańcuch Wipperman Connex 1/2’’x1/8’’ chain
pedały EMKY pedals
szprychy DT Swiss nierdzewne / stainless steel spokes
opony Schwalbe Lugano HS 471 700×25/28c tyres
oświetlenie EMKY City lights

.

4 / RODZAJ PIASTY

w rowerach EMKY priorytety bezpieczeństwa, funkcjonalności i designu równoważą się. Z tego powodu standardowo są one wyposażone w piasty Sturmey Archer lub Shimano z hamulcem nożnym. jest to rozwiązanie gwarantujące niemal bezobsługowe działanie Twojego roweru EMKY. korpusy piast tworzone są ze stopu aluminium 6061, zaś sam mechanizm umożliwiający zmianę biegów wykonywany jest ze stali.

dokonanie wyboru pomiędzy dostępnymi typami piast jest natomiast sprawą absolutnie indywidualną i zależną od wielu czynników – stylu jazdy, rodzaju uczęszczanych dróg. Poniższe informacje pomogą zwrócić szczególną uwagę na najważniejsze aspekty doboru rodzaju napędu.

 

Sturmey Archer S1C / piasta jednobiegowa z wbudowanym hamulcem,
1260 g

piasta, która umożliwia korzystanie z wolnobiegu (możliwość zaprzestania pedałowania w czasie jazdy). jest to nowoczesna wersja klasycznej piasty typu torpedo. rozwiązanie dla osób, które szukają, bezawaryjnego oraz bezobsługowego sposobu przeniesienia napędu, zapewniającego niskie opory toczenia. Ze względu na możliwość korzystania tylko z jednego biegu, najczęściej stosowana jest w rowerach eksploatowanych w mieście lub na płaskich drogach asfaltowych bez wyraźnych wzniesień.

 

Sturmey Archer Duomatic S2C / piasta wielobiegowa z wbudowanym hamulcem,
1400 g

piasta, która posiada wewnętrzny mechanizm zmiany przełożeń, co w bezpośredni sposób wpływa na estetykę całego roweru, ułatwia obsługę oraz serwisowanie, ponieważ bez konieczności montowania linek i manetek użytkownik ma możliwość korzystania z dwóch biegów: bieg 1. (przełożenie 100 %) oraz bieg 2. (przełożenie 138 %). zmiana przełożenia następuje poprzez „kopnięcie” pedałami do tyłu, zapewniając prostą i bezawaryjną obsługę. zauważalnie wyższą wagę w porównaniu do piasty jednobiegowej Sturmey Archer S1C, S2C rekompensuje możliwością dopasowania przełożenia napędu do malejącego bądź rosnącego, w danej chwili, obciążenia. jest to więc rozwiązanie do jazdy miejskiej oraz po drogach z wzniesieniami.

 

Shimano Nexus Inter 7 / piasta wielobiegowa z wbudowanym hamulcem, 1915g

piasta posiadająca wewnętrzny mechanizm zmiany biegów, umożliwiający korzystanie w czasie jazdy z jednego z siedmiu przełożeń o łącznym zakresie 244 %. użytkownik ma możliwość idealnego dopasowania aktualnego przełożenia napędu do chwilowego obciążenia w czasie jazdy, na które wpływ mają zmiany ukształtowania terenu, rodzaju nawierzchni, jak również preferowany charakter jazdy. wybór konkretnego biegu na manetce zmiany biegów powoduje zmianę układu kół zębatych, co modyfikuje przełożenie siły według następujących wartości:

bieg 1. 0.632 bieg 2. 0.741 bieg 3. 0.843
bieg 4. 0.989 bieg 5. 1.145 bieg 6. 1.335 bieg 7. 1.545

dzięki zastosowanemu zaawansowanemu systemowi planetarnych przekładni zmiana biegów następuje bez wpływu na płynność jazdy, niezależnie od ruchu korby – zarówno podczas pedałowania ale także w trakcie postoju.

piasta posiada wewnętrzny hamulec typu torpedo uruchamiany poprzez wsteczne obrócenie pedałami.

Shimano Nexus Inter 7 umożliwia korzystanie z bardzo szerokiego zakresu zmiany przełożeń, wymaga jednak umieszczenia manetki zmiany biegów na kierownicy oraz przeprowadzenia linki sterującej do piasty tylnego koła. zastosowanie systemu wewnętrznego prowadzenia linek pozwoliło uniknąć zakłócenia kompozycji minimalistycznych rowerów EMKY, jednak w porównaniu do piast Sturmey Archer S1C oraz Sturmey Archer Duomatic S2C niewymagających zastosowania manetki oraz linki, Shimano Nexus 7 w większym stopniu ingeruje w wygląd ramy oraz całego roweru EMKY.

Privacy Preference Center