fbpx

GWARANCJA

Oferujemy 24 – miesięczną gwarancję na zakupione produkty marki EMKY.

Warunkiem ważności gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu oraz oryginalnej, poprawnie wypełnionej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej.

W przypadku produktów innych marek, dostępnych w naszym sklepie, które objęte są gwarancją, udzielana i rozpatrywana jest ona przez gwaranta, którym w szczególności może być dystrybutor, producent, lub w przypadku importu towaru spoza unii europejskiej jego importer.

Okres trwania, zasady i warunki obowiązującej gwarancji podane są zawsze w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej. W przypadku produktów, do których gwarant nie wydał karty gwarancyjnej, okres trwania, zasady i warunki gwarancji znajdują się w oświadczeniu gwarancyjnym wydanym przez gwaranta, sformułowanym w powszechnie zrozumiałej formie, najczęściej w postaci dokumentu, informacji na stronie internetowej bądź w formie reklamy.

Okres ważności gwarancji przewidziany przez gwaranta konkretnego towaru zawsze podany jest w opisie produktu w naszym sklepie. W razie problemów z ustaleniem dokładnych warunków gwarancji, uprzejmie prosimy o kontakt.


Prosimy, byś niezwłocznie po odebraniu produktu sprawdził jego stan pod kątem widocznych wad materiałowych, produkcyjnych lub uszkodzeń transportowych. zweryfikuj również prawidłowość zapisów karty gwarancyjnej, o ile wydana została ona do produktu.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia dowodu zakupu wymaganego przy reklamacji gwarancyjnej, skontaktuj się z nami w celu uzyskania zastępczego dowodu zakupu. Powinieneś niezwłocznie poinformować nas o jakichkolwiek nieprawidłowościach, wszelkich usterkach lub wadach towaru, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania i rozwiązać zaistniałą sytuację tak szybko, jak to możliwe.

Oferujemy 24 – miesięczną gwarancję na zakupione produkty marki EMKY.

Warunkiem ważności gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu oraz oryginalnej, poprawnie wypełnionej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej.

W przypadku produktów innych marek, dostępnych w naszym sklepie, które objęte są gwarancją, udzielana i rozpatrywana jest ona przez gwaranta, którym w szczególności może być dystrybutor, producent, lub w przypadku importu towaru spoza unii europejskiej jego importer.

Okres trwania, zasady i warunki obowiązującej gwarancji podane są zawsze w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej. W przypadku produktów, do których gwarant nie wydał karty gwarancyjnej, okres trwania, zasady i warunki gwarancji znajdują się w oświadczeniu gwarancyjnym wydanym przez gwaranta, sformułowanym w powszechnie zrozumiałej formie, najczęściej w postaci dokumentu, informacji na stronie internetowej bądź w formie reklamy.

Okres ważności gwarancji przewidziany przez gwaranta konkretnego towaru zawsze podany jest w opisie produktu w naszym sklepie. W razie problemów z ustaleniem dokładnych warunków gwarancji, uprzejmie prosimy o kontakt.


Prosimy, byś niezwłocznie po odebraniu produktu sprawdził jego stan pod kątem widocznych wad materiałowych, produkcyjnych lub uszkodzeń transportowych. zweryfikuj również prawidłowość zapisów karty gwarancyjnej, o ile wydana została ona do produktu.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia dowodu zakupu wymaganego przy reklamacji gwarancyjnej, skontaktuj się z nami w celu uzyskania zastępczego dowodu zakupu. Powinieneś niezwłocznie poinformować nas o jakichkolwiek nieprawidłowościach, wszelkich usterkach lub wadach towaru, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania i rozwiązać zaistniałą sytuację tak szybko, jak to możliwe.

Privacy Preference Center