fbpx

DOSTAWA

Sklep www.emky.pl realizuje zamówienia na terenie Polski oraz Unii Europejskiej
zgodnie z informacjami podanymi podczas składania zamówienia (w koszyku).

1 / CZAS REALIZACJI
Z uwagi na ręczny charakter powstawania produktów dostępnych w sklepie www.emky.pl oraz rodzaj użytych do ich produkcji materiałów maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi:

– kompletny rower: 6 tygodni
– akcesoria emky: 2 tygodnie
– pozostałe produkty: informacja podana w opisie produktu

o ewentualnej zmianie terminu realizacji zamówienia kupujący zostanie poinformowany w wiadomości e-mail w trakcie realizacji procesu produkcyjnego. W wyjątkowych przypadkach, gdy rozpoczęcie produkcji zamówionego produktu nie jest możliwe natychmiast po odnotowaniu zapłaty za zamówienie, sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, o czym zobowiązuje się poinformować zamawiającego w wiadomości e-mail, potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. wobec zaistniałej sytuacji, brak zmiany lub wycofania zamówienia przez klienta w terminie trzech dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail informującej go o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, oznacza wyrażenie na nie zgody.

 

2 / DATA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA
Sprzedawca realizuje zamówienia w terminach wskazanych w punkcie 1.
zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 20.00, soboty po godzinie 15.00 oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta), uznawane będą za złożone w najbliższym kolejnym dniu roboczym i od tego dnia liczony będzie termin ich realizacji.
za dni robocze uważa się dni tygodnia z wyłączeniem dni wolnych od pracy (niedziel i dni świątecznych).

 

3 / FORMA WYSYŁKI
Zamówiony produkt wysyłany jest przez sprzedawcę do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

 

4 / KOSZT WYSYŁKI
Koszty związane z wysyłką produktu ponosi zamawiający.

a) kompletny rower

KRAJ WYSYŁKI / KOSZT:
POLSKA
/ DARMOWA
UNIA EUROPEJSKA / 300 PLN

WYSYŁKA POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ /
Prosimy o kontakt: (office@emky.pl)

b) pozostałe produkty

KRAJ WYSYŁKI / KOSZT:
POLSKA
/ DARMOWA
UNIA EUROPEJSKA /
150 PLN
WYSYŁKA POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ /
Prosimy o kontakt: (office@emky.pl)

 

5 / PAKOWANIE
Gwarantujemy, że wszystkie wysyłane przez nas produkty pakowane są z najwyższą dbałością. dokładamy wszelkich starań, by odpowiednio zabezpieczone, dotarły do naszych klientów w nienaruszonym stanie. uszkodzenia przesyłek są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.

Paczki oklejone są taśmą firmową, na której widnieje firmowe logo EMKY.

 

6 / ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA
kompletny rower:
W przesyłce, którą od nas dostaniesz znajdziesz rower EMKY w znacznym stopniu zmontowany i wyregulowany. Byś mógł przygotować go do eksploatacji zamontowania będą wymagały jedynie: przednie koło, pedały, kierownica oraz siodło. W kartonie muszą znajdować się również: instrukcja obsługi, zawierająca kartę gwarancyjną, dowód zakupu oraz certyfikat jakości EMKY.

 

7 / WYSYŁKA DO SERWISU ROWEROWEGO
Jeżeli nie posiadasz wystarczającej wiedzy, by podjąć się samodzielnego montażu zamówionego roweru – możesz zamówić go do wybranego, specjalistycznego serwisu rowerowego, któremu zlecisz przygotowanie roweru do eksploatacji. w takim przypadku w czasie składania zamówienia
w rubryce “inny adres wysyłki” należy podać adres odpowiedni dla wybranego serwisu. koszt usługi montażu roweru przez wybrany serwis rowerowy spoczywa na kliencie i jest niezależny od sklepu www.emky.pl. sklep www.emky.pl w żaden sposób nie odpowiada za wybór serwisu przez klienta oraz przebieg, koszt i jakość takiej usługi.

 

8 / CO ZROBIĆ W PRZYPADKU ODBIORU USZKODZONEJ PRZESYŁKI LUB USZKODZONEGO PRODUKTU?
Podczas odbierania przesyłki prosimy byś sprawdził jej stan pod kątem widocznych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, co ważne, w obecności pracownika firmy kurierskiej. W sytuacji stwierdzenia widocznych uszkodzeń opakowania lub samego produktu należy wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej, doręczającej przesyłkę, sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania i pomóc tak szybko, jak to możliwe.

Sklep www.emky.pl realizuje zamówienia na terenie Polski oraz Unii Europejskiej
zgodnie z informacjami podanymi podczas składania zamówienia (w koszyku).

1 / CZAS REALIZACJI
Z uwagi na ręczny charakter powstawania produktów dostępnych w sklepie www.emky.pl oraz rodzaj użytych do ich produkcji materiałów maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi:

– kompletny rower: 6 tygodni
– akcesoria emky: 2 tygodnie
– pozostałe produkty: informacja podana w opisie produktu

o ewentualnej zmianie terminu realizacji zamówienia kupujący zostanie poinformowany w wiadomości e-mail w trakcie realizacji procesu produkcyjnego. W wyjątkowych przypadkach, gdy rozpoczęcie produkcji zamówionego produktu nie jest możliwe natychmiast po odnotowaniu zapłaty za zamówienie, sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, o czym zobowiązuje się poinformować zamawiającego w wiadomości e-mail, potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. wobec zaistniałej sytuacji, brak zmiany lub wycofania zamówienia przez klienta w terminie trzech dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail informującej go o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, oznacza wyrażenie na nie zgody.

 

2 / DATA ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA
Sprzedawca realizuje zamówienia w terminach wskazanych w punkcie 1.
zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 20.00, soboty po godzinie 15.00 oraz w dni wolne od pracy (niedziele, święta), uznawane będą za złożone w najbliższym kolejnym dniu roboczym i od tego dnia liczony będzie termin ich realizacji.
za dni robocze uważa się dni tygodnia z wyłączeniem dni wolnych od pracy (niedziel i dni świątecznych).

 

3 / FORMA WYSYŁKI
Zamówiony produkt wysyłany jest przez sprzedawcę do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

 

4 / KOSZT WYSYŁKI
Koszty związane z wysyłką produktu ponosi zamawiający.

a) kompletny rower

KRAJ WYSYŁKI / KOSZT:
POLSKA
/ DARMOWA
UNIA EUROPEJSKA /
300 PLN
WYSYŁKA POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ /
Prosimy o kontakt: (office@emky.pl)

b) pozostałe produkty

KRAJ WYSYŁKI / KOSZT:
POLSKA
/ DARMOWA
UNIA EUROPEJSKA /
150 PLN
WYSYŁKA POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ /
Prosimy o kontakt: (office@emky.pl)

 

5 / PAKOWANIE
Gwarantujemy, że wszystkie wysyłane przez nas produkty pakowane są z najwyższą dbałością. dokładamy wszelkich starań, by odpowiednio zabezpieczone, dotarły do naszych klientów w nienaruszonym stanie. uszkodzenia przesyłek są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.

Paczki oklejone są taśmą firmową, na której widnieje firmowe logo EMKY.

 

6 / ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA
kompletny rower:
W przesyłce, którą od nas dostaniesz znajdziesz rower EMKY w znacznym stopniu zmontowany i wyregulowany. Byś mógł przygotować go do eksploatacji zamontowania będą wymagały jedynie: przednie koło, pedały, kierownica oraz siodło. W kartonie muszą znajdować się również: instrukcja obsługi, zawierająca kartę gwarancyjną, dowód zakupu oraz certyfikat jakości EMKY.

 

7 / WYSYŁKA DO SERWISU ROWEROWEGO
Jeżeli nie posiadasz wystarczającej wiedzy, by podjąć się samodzielnego montażu zamówionego roweru – możesz zamówić go do wybranego, specjalistycznego serwisu rowerowego, któremu zlecisz przygotowanie roweru do eksploatacji. w takim przypadku w czasie składania zamówienia
w rubryce “inny adres wysyłki” należy podać adres odpowiedni dla wybranego serwisu. koszt usługi montażu roweru przez wybrany serwis rowerowy spoczywa na kliencie i jest niezależny od sklepu www.emky.pl. sklep www.emky.pl w żaden sposób nie odpowiada za wybór serwisu przez klienta oraz przebieg, koszt i jakość takiej usługi.

 

8 / CO ZROBIĆ W PRZYPADKU ODBIORU USZKODZONEJ PRZESYŁKI LUB USZKODZONEGO PRODUKTU?
Podczas odbierania przesyłki prosimy byś sprawdził jej stan pod kątem widocznych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, co ważne, w obecności pracownika firmy kurierskiej. W sytuacji stwierdzenia widocznych uszkodzeń opakowania lub samego produktu należy wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej, doręczającej przesyłkę, sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania i pomóc tak szybko, jak to możliwe.

Privacy Preference Center